?

Log in

LiveJournal for Rkw.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.

Sunday, October 10th, 2004

Time:9:21 pm.
Mood: depressed.
omfg, johnny ramone died!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! that hit me almost as hard as when sid vicios died. my brother told me, i didn't believe him, he's a dick. snifflezzzzzzzzzzzzz.

life is so sad, and then it ends. wats the point....... i'm going to go cheat death again, hihi!

omfg the new papa roach is SOOOOOO GOOD. WHO DO THEY THINK THEY ARE, I LOVE AFI, THEY ARE POSUERS. oh well. colby looks so fucking hot, they look like afi or something! fauhawks are so fucking amazing... i should get one for me. yeah i'm not emo anymore! but hey, this isn't as good as the new sum41 song! JESUS. I WANT TO BE AVRIL SO I CAN MARRY THE SINGER TOO!!!




dued, it's been so long since i've been on hre. i've discovered the rage of rating comunities, i've been accepted in like a skillion of them!!!! i should start one too!!!!! what should i call it???
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Tuesday, December 2nd, 2003

Time:11:56 pm.
Mood: bored.
i luflufluf you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heheheheheheryshdfjhasdfh;slz
Comments: Read 7 orAdd Your Own.

Friday, May 23rd, 2003

Time:12:02 am.
Mood: crazy.
ho-lee-sheet man, hi! Itz been soooooooo long since i updated this shit, hahaaha

I dont get it, why people keep typin shitt in my journal, and its like... tell me who u r! they keep psoting ananymous and its really annyoing, if you can't like me for who i am, you are the hugest faget ever. i know I am a beautiful person insdie and everyone knows that, i've stopped cutting! iwanna be a model, ^_^

omg, we're getting so wasted this weekend on E!!! YAAAAAAAYYYYY!!!!!
Comments: Read 3 orAdd Your Own.

Thursday, February 6th, 2003

Time:9:34 am.
I'm missing your bed, I never sleep
Avoiding the spots where we'd have to speak
& this bottle of beast is taking me home.
I'm cuddling close to blankets and sheets
You're not alone & you're not discreet.
You make sure I know, who's taking you home.
I'm reading your note over again.
There is not a word that I comprehend,
except when you signed it
"I will love you always & forever"

As for now I'm gonna hear the saddest songs,
and sit alone and wonder,
how you're making out,
but as for me I wish that I was anywhere
with anyone making out

I'm missing your laugh, how did it break?
And when did your eyes begin to look fake?
I hope you're as happy as your pretending.
I'm missing you bed, I never sleep.
Avoiding the spots where we'd have to sleep.
And this bottle of beast is taking me home.

Your hair.
It's everywhere.
Screaming infidelities.
Taking it's wear.
Comments: Add Your Own.

Friday, August 30th, 2002

Time:12:23 pm.
Mood: loved.
ehhehehehe hi I havent updated in sooooooo long. apalogies to my adoring pubilc!!!!

um i was at a endof summer party the other nite at my friend Jessicka's house and YAYNESS i met this japanese boi named Tyrene!!!!! he was soooo fine but i told himi couldn't have sex with him becuz i hooked up with charles again. omg charles is soooo gorgos how did i ever cheat on him the first time omg i love him so much YAY
Comments: Read 7 orAdd Your Own.

Monday, June 17th, 2002

Time:3:10 pm.
Mood: giddy.
OMG Avril laveen is the kewlest!!!!!!!!!!!!

Comments: Read 7 orAdd Your Own.

Tuesday, May 28th, 2002

Time:11:27 am.
when I am done typin this, i am going to blow my head off.
Comments: Read 5 orAdd Your Own.

Tuesday, May 7th, 2002

Time:10:59 am.
Mood: dorky.
HIIIIIIII REE !!!!!!
teehehehehehehehe
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Thursday, April 25th, 2002

Time:6:27 pm.
heheheheheeheheheheheheheheeheh !!






Which Rainbow Brite kid are you? By Growing.
Comments: Add Your Own.

Saturday, April 13th, 2002

Time:11:45 am.
Mood:emo.
I bought emo glazzies yestrrday! i actually look reaaaaally good in them!!!!!!! they look so cute with my corset,hehehee
i know i say i hate emo kidz allthe time but i actualy think they are really cute, and the emo boiz are so so sweet! i madeout with one once at a party, man he was a pervert but SO NICE!!!!!!!

i wanna have emo fwenz :'(
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Tuesday, April 2nd, 2002

Time:2:33 pm.
I am sooooo deleting this piece of shit.
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Monday, April 1st, 2002

Time:10:49 pm.
Mood: high.
yayayayyayayaa

You Are Ichabod Crane From "Sleepy Hollow."


You're a deep thinker - most times logically. You're a bit of a neat freak and a wuss (hey, you do faint a lot!) but you do have the ability to overcome your fears and come out stronger in the end. And you never lose your head over things. (Gufaw gufaw!)

Take The Johnny Depp Quiz!


omg i luvved that mooovieeee
Comments: Add Your Own.

Sunday, March 31st, 2002

Time:10:52 pm.
Mood: depressed.
oh no, i got blood all over the keyboard again........
icant believe how shit my life is.
shitshitshitshit
he hates me, she hates me. EVERYONE hates me!
i spent all day writing poems and drawing pictures. not even cutting takes the pain away n e more

T_T

I'm going to go watch the crow ^*^
Comments: Read 1 orAdd Your Own.

Sunday, March 24th, 2002

Time:12:07 pm.
Mood: confused.
Y doz every1 have 2 b so mean?
Y R ppl using my journal as a battle ground????
Comments: Read 10 orAdd Your Own.

Tuesday, March 19th, 2002

Time:2:28 pm.
and whoaaa look what was given onto me the other day!

!!!!

[head twists around, eyes flash red] Wasn't that the whole point of this stoopid journal? I win.
Comments: Read 17 orAdd Your Own.

Time:2:26 pm.
Mood: amused.
yayayayayayayaya!

Comments: Add Your Own.

Sunday, March 17th, 2002

Time:6:51 pm.
Mood: creative.
i went shopping yesterday & i got these fake tatts that look like gun shot woonds but i put 2 of them on my neck!!! hahaha they look soooooooooo cool. freshly bitten, hehehe ;P

hehehehhe look what i made 2day!!



i think i will call him 'nitekrawlrr ov deth!'
hahaha and look at the one Charles made!



he calzit 'DORKO!' becuz i thought it was mean he call it 'self-portret'
hahaha what a lozer
Comments: Read 7 orAdd Your Own.

Wednesday, March 13th, 2002

Time:12:18 pm.
Mood: giggly.
omg so adorable!!!!! hehehehe look what I made! its me and chaaaaaarles! wOOt wOOt!

Comments: Add Your Own.

Wednesday, March 6th, 2002

Time:6:27 pm.
Mood: rejected.
FUCK YOU BRITNEY SPEERS!!!!!!!!!
Comments: Read 2 orAdd Your Own.

Friday, March 1st, 2002

Time:10:31 am.
Mood: sleepy.
I SAW SOAD THE OTHER DAY!!!!! yyaaaaaa!!!!!!!!!!!
OMG IT WAS SO COOLoops sorry for caps, hehe but i wuz really Xcited!!! i got to crowd surf but some guy grabbed my tits, but thats ok! hehehe and then after the show i likced jimmy urnie on the back of the head but he didn't notice, not like he'd care anyhoo.

but yeah. i had lotz and ltz of fuuuuunnn!!!
no word on that sayance yet, they just aren't working! I TOLD trinity over and over, we have to bless the weejee board. light candles around it over night but she was like, no! it will catch on fire. hahahaa what a dumb bitch
Comments: Read 12 orAdd Your Own.

LiveJournal for Rkw.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.